Legally Blonde

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Eller bättre än vad det är med mig iallafall! Här ligger jag i sängen och mår sjukt dåligt! Allt var helt bra tills jag skulle börja fixa mig för att dra till Josse. Syster hämtade mig och lämnade mig där, så fort jag kom in blev bebisen min! Hihihi... Han var så söööööt, Elliot! :) Aww. Första gången jag burit ett så litet barn, ungefär lite äldre än en månad är han. Fatta!!!! Så himla gullig! Men jag kunde inte njuta av sällskapet ordentligt eftersom att jag mådde skit och hade riktigt riktigt ont i magen. Alla var där, förutom chefen då. Det var jättetrevligt men jag klarade det inte mer så jag var tvungen att gå hem. Fyfan vad jag hade ont! Hatar första dagen, hatar hatar verkligen hatar det! Man vill inget annat än att dö då!;( Iallafall, jag gick ut för att gå hemåt men jag klarade inte hela vägen så storasyster kom och körde hem mig. Så fort jag kom hem tog jag ut linserna, bytte kläder och la mig för att försöka sova lite. Det gick inte så jag gick upp för att ta tablett och åt lite mat också. Nu ligger jag här, lite bättre men nu har jag även huvudverk. Vad är det hära?!! Nu vill jag bara en sak, men det kan man glömma direkt.. Åh! <3

Jag hittade en grej hos Kiiissiie, tänkte att jag likabra kunde svara på dessa när jag ändå inte uppdaterat så bra. Aii? Sen ska jag fortsätta glo på Legally Blonde! :): Fredag
Bästa veckodagen: Fredag.
Humör: Just nu... Är halvdöd så..
Favoritgodis: Feraribilar - OBS av choklad med daimgega (något) inuti:D hhaa!
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, finns mycket. Men OST!
Kläder just nu: mjukisbyxor, linne.
Musik just nu: Tokio Hotel, något extra mycket den senaste tiden. Saknar mig tillbaka!
Favoritsaft : Apelsinjuice
Dagens längtan: Tar sängen & *************** =)
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: Nej.
Dagens frisyr: Nytvättat & plattat.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Bio eller promenad: Promenad såklart!:D
Dagens borde: Plugga =( (kommer inte göra det iaf ;D)
Dagens fundering: *****
Snarkar du? Haha, det vet jag inte. Men jag kan säga att jag pratar!;)
Rädd för insekter?
Jag är nog rädd för alla djur..
Det här är jag bra på: Skratta
Vad vill du jobba som? Jag har ingen aning om senare, men just nu gäller simlärare och jobb på ett café.
Chips eller godis? Chips
Skriver du dagbok? Nej, inte dagbok men liknande - en hemlig blogg.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej.
Hur många syskon har du? 2 systrar & 1 bror.
Är du rädd för blod? Haha.. Nej....
Anser du att du är stark? Ja, men inte om man ska jämföra med en kille!;P
Röker du? Nej, hatar rök!!!!!
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe eller te? Te
London eller Paris: Jag vet inte.
Favoritfärg: Har alltid varit grön, men nu börjar det bli svart också.. Men, jag håller mig till det gröna fortfarande!:)
Född: Bosna i Hercegovina! <3
Nationalitet: STOLT FRÅN BOSNIEN!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0