Studentkläder

Hoj! Igår fick vi våra studentkläder som man beställde tillsammans med sin mössa, men mössorna kom såklart tidigare. Min tröja är helt stor tycker jag, haha! Alla andra säger att deras är småå.. Jag har storlek S & det har de också. Konstigt! Men den är fin iallafall.

Nu sitter jag och gör absolut ingenting, har ont i magen och känner mig trött. Brukar alltid känna mig trött på onsdagar, varför? Jag tror det är för att skolan "slutar" och praktiken börjar.. Gosh! Tur att man har studiedag på fredag och hoppas att man får bli ledig då också, det behövs!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag kanske drar och jobbar på badhuset. Är inte säker ännu, sen kommer vi förmodligen vara ute en stund och sen är dagen slut, sen kommer praktiken. UH jag vill inte! Känns så blää, man måste stå upp i hela åtta timmar. Det tar död på mig juuuu! Men imorgon blir det en timme senare, om inte mer. Vi får se! Jag har iallafall en tid hos tandläkaren igen och det blir ännu en operation, ojoj... Därefter blir det praktik, hoppas man inte är mycket svullen.

Nu funderar jag på att ta något att äta eftersom att magen kallar efter mat, sen ska jag bara ta det lugnt och vila lite. Får se om det blir jobb senare eller inte, puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0