Zoom into me♥

Hejsan! Ligger just nu i sängen och funderar på vad som ska hittas på ikväll. I huvudet just nu "Ska man, ska man inte, ska man, ska man inte? Varför, varför inte? Ska man dååå?!* Hahaha.. Ja, thats in my mind right now..

Igår blev det inga inlägg eftersom att jag hade praktiserat och var helt död efter, minns heller inte vad jag gjorde efter praktiken. Men det spelar ingen roll, just nu fick jag reda på att vi ska ut och ha skoj ikväll. Här ska det festas! Så tankarna som jag skrev här uppe, glöm det vafan!;) Nu har jag mitt svar, hahaha!

Nu gäller det snabbt, fiiiiiiiix. Ikväll kör jag på lockar i hela håret! Tror det blir den blåglittriga klänningen, im not sure! Vi får helt enkelt se om jag hittar något annat jag vill ha istället. Men nu har jag lite brott! PUSSSSSSSSS♥


Gladis just nu!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0