Blöblöblö

Kaaj.. Igår blev det malmöfestivalen, ingen höjdare.. Åkte en karusell, (ett måste) fyyyfan vad läskig den var! Jag brukar kunna sånna namn, som twister och sånt på karusellerna, HAHA! Men denna vet jag inte vad den heter, den är stor (farlig) HAHA.. Och snurrar i luften medans den åker åt två håll.. Asså fram och tillbaka! Hahaha.. Har åkt den innan, flera gånger. Men denna klassade alla! Först så var den ganska länge! HAHAHA, asså shit.. Jag brukar inte hålla i mig när jag åker den karusellen, men woho.. jag höll så hårt jag kunde för den åkte sååå mycket högre denna gången. Herreguud, hahahha. Kul var det! (jag måste alltid åka karusell när det är festivaler, har bara blivit så. är galen i karuseller, hih) Sen ville ingen åka med mig så EN karusell fick det bli!:( Och, sen var det inte så roligt mer under kvällen. Töntigt haha.. 

Har bilder från igår, laddar upp sen. OM jag orkar.. 



Okej... Är arg och allt sånt skit just nu, så nu ska jag fan ta mig skriva av mig på "hemliga bloggen". Fy... 


Kommentarer
Postat av: chili

haha jo hört att den inte ska va så festlig i år. Men imorrn kommer ju Miike Snow..Bara ett måste!

jaha vad é du arg för?Blev man ju nyfiken:P

2010-08-21 @ 21:50:12
URL: http://spexarnasfamiljeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0