Gårdagens klädsel

Vet ni? Jag ska nog ta och lägga mig efter detta inlägget, är så sjukt trött! Igår var vi och åt på Kinarestaurangen, systrar&bönor-gänget. Efter att vi fått i oss god mat, dricka och efterrätt så gick vi vidare till A9 där vi tog vars en drink. Gott! 

Jag la mig ganska tidigt (00.00), där någonstans.. Tidigt för att snacka om när jag brukar lägga mig, men det är inte det jag vill berätta.. Utan när jag la mig kunde jag inte alls somna, jag låg vaken hela natten.. Tankarna bara forsade in, tänkte på allt. Kollade på klockan hela tiden, först var den ett, sen tre, sen fem, sen sex.. Blev galen! När jag väl blundade till lite sådär, så ringer alarmet. Dags att gå upp! Det var inget med det, det var bara till att gå upp, borsta tänderna, byta om, äta.. Ja, allt.. Sen körde pappa mig till jobbet! Så trött jag varit alltså, så nu ska jag ta ut linserna och lägga mig i min sköna säng.. Fast... Jag är ganska hungrig, men det kan jag fixa när jag vaknat (A).. 

PUSS. 


Blev lite fel? Hihi.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0