Today was a good day

Hojhoj! Idag började dagen med något av det bästa jag vet, jag gillar det starkt! Jo, jag började dagen med en körlektion!:) Längesen sist, har ju inte åkt under tiden jag varit i Bosnien och nu när jag kom tillbaka.. Så idag var det första gången efter semestern!:) Gick superbra! Nästa gång kör vi på riktigt, greeaat! Efter det satte jag mig för att göra prov, klarade det! Woho!!!! Började på nästa och sen gick jag hem för att träffa Karna här. 

Vi var hemma lite och sen blev det mat på KebabTorget, sen gick vi en liten runda i stan och sen blev det fika på Systrar&Bönor, längesen med homegirl'n! Har haft det skoj. 

Nu ser vi på Blood and bone som vi precis startat, verkar bra.. :) Ah, vi hörs imorgon! Jag har bilder från idag men inget jag orkar ladda upp nu. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Går körlektionerna bra?? :)

2010-08-06 @ 17:02:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Förstår det :)

Det är alltid svårt i början!

2010-08-06 @ 17:45:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0