ÅH, VILL KLIPPA MITT HÅR!

Hallooo.
 Still on work, but that doesn't matter. I'll still write!

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra dag hittills. Jag vet inte hur min dag varit eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg. Så vi får se när jag kommer hem. Då berättar jag hur den har varit.

Jag har haft sånt sug efter att jag vill klippa mitt hår, jag vet exakt hur jag vill ha det och vilken färg. Fast nej, jag ska inte färga det för även om jag vill ha det som har jag i tankarna så kommer jag inte göra det eftersom att jag nu har brun/svart med röda toner så tänker jag inte göra annat. Älskar det röda så det tänker jag behålla. Men jag vill ha det kortare iallafall! 

Jag har en bild på exakt hur jag vill ha det, som jag hade det innan men jag kan ju inte. Asså längden kan vi nog fixa men jag måste bara hitta en tid där jag kan. Har så mycket just nu så jag hinner knappt med mig själv!

Anyway, här är bilden. Åh, vilket sug jag har nu. Vill klippa mig såhär, vill inte behöva ha så mycket jobb med det långa håret. Blir för jobbigt, haha.. Ja, det är så det är. Men sen saknar man också såklart att ha riktigt långt hår, det vet jag i med att jag klippt det så kort innan. Men ja, whatever. Får se vad jag gör och när jag gör det, om jag gör det. Fast jag tror att jag kommer göra det! Hihi.


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:) <3

2010-12-21 @ 21:06:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0