Han är så söt

Idag var ju Jay Smith från IDOL här på Valen i Trelleborg klockan 12.00.
Asså jag gick på fika just vid den tiden och när jag var tillbaka var han klar också.
Så skumt? Varför bara sjunga tre låtar? De andra sa att han sjöng 3 låtar..
Jag bara, faaan.. Haha. Asså jag hade velat höra honom live en gång till.
Jag har ju gjort det en gång innan, det var då de var i Malmö och hade
genrep. Han var underbar! Men ändå, hade velat höra honom live igen.

Aja, strunt i det nu. Tyckte bara det var lite väl att bara sjunga tre låtar.
Men om en halvtimme börjar Grinchen, i can't waiiiiit. Hihihihii! 

Titta på honom, uu lilla söta pojk! Hahaha. Så söööt!=)


Asså titta!!!!!


Asså jag ser fram emot att sitta och titta på honom snart!=) Haha.
Byyyyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0