IDOL

Hejsan hejsan hejsan.
Sitter här och tittar på IDOL, brukar inte göra det men lillebror ville titta så jag får väl ställa upp. Jag gjorde precis en riiiiktigt god middag, ska man kalla det så? Eller kvällsmat? Aja.. Jag har iallafall inte ätit mycket idag, blev mackor till frukost och sen åt jag flingor på jobb, under fikan. Det är vad jag ätit, sen åt jag nu också. Jag var såååå hungrig så jag gjorde ägg (wow) haaha. Men jag var så hungrig att jag inte orkade göra något speciiellt som tar lång tid. Men shit vad detta var gott! Tog ägg då, med Keso.. Asså herregud.. MUMS! Och sen så hade jag feferoni åt sidan. Lillebror smakade också, han tyckte det var jättegott han också. Så nu är jag jättemätt! =) 

Köpte en påse med chips innan jag gick hemåt efter jobbet. Så jag har något att smaska på lite senare, inte just nu eftersom att magen säger nej till det! Haha.. Nu vill jag inte titta på IDOL längre. Ska titta på en film på Canal+ first!=) 

Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0