IDOLFINALEN

Haha, jag dog inte.. Är hemma från jobb och jag känner mig ganska så trött men det gör inget för jag vill se på IDOLFINALEN. Jag har ju inte följt idol detta året men jag vill ändå se Jay sjunga för han är så grym. Men såklart så hittar jag inte tv4, fan vad skumt. Ofta den bara försvinner sådär? Och just nu?

Så istället sitter jag och ser på någon film på Tv4+.. Åh, jag som handlat hem jordnötsringar och balleringakex och lite godis. Ångest! Ja, som ni ser så stannar jag hemma ikväll. Inte så ovanligt, jag gör inte så mycket nu för tiden i med att jag jobbar så mycket och vill helt enkelt inte göra så mycket. Jag vet, jag är dum som enstänker så men ja.. 

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0