INDIANER

Hej hej!
Sitter här och lyssnar på Indian musik, instängd i rummet för mig själv. Känns så skönt! Idag har jag jobbat, skulle egentligen inte göra det men någon blev sjuk så jag fick hoppa in. Jag som skulle ta och tagga till inför hela kommande veckan. Men jag skrev att jag fick ledigt imorgon (måndag) istället. Men nu är inte det heller så säkert eftersom att personen fortfarande är sjuk. Så vi får se, det går bra för mig men inte för kroppen. Haha! Asså jag kommer fan dö.. Fast tänker man efter så tackar man inte nej för pengar, men ändå så ska man inte göra vad som helst för pengarna heller. 

Idag skulle jag umgås med Karna men hon hör inte av sig så det verkar inte bli av. Ah, whaev. Jag har iallafall hunnit hjälpa till här hemma litegrann.. Så nu känner jag verkligen av hur ont jag har i kroppen, hur den lider.. Men vad ska man göra.. Åh, jag vet! Efter december och efter januari, dåå ska jag fan ta mig boka tid för massage. Har aldrig fått riktig massage innan så det ska bli skönt, speciellt nu när jag verkligen behöver det. För nu i december och januari blir det så himla mycket i mitt liv så jag stressar upp som fan. Så det skulle suttit fint direkt efter, som en present åt mig själv som klarat av allt! (Om man klarar av allt såklart, stressen och såvidare)..

Något som gör mig lugn bland annat är min underbara IndianCD, som jag köpte en gång då det var någon marknad här i Trelleborg, tror jag att det var? Eller så var det bara några indianer här som spelade i stan. Och jag älskar, verkligen älskar sånt! När dom hoppar runt och spelar så himla bra musik, dör för sånt. Kan stå och titta på i timmar utan att tröttna! Dom är så fina! Iallafall, så jag köpte med mig en av deras skivor. Och när jag lyssnar på den blir jag helt lugn. Ibland vill jag bara gråta ut för allt här i världen, ibland vill man bara somna, ibland vill man bara försvinna, ibland vill man bara ligga och tänka på allt.. Just idag känner jag att jag bara vill gråta ut som fan och typ aldrig sluta? Ni vet vad jag menar? Ni har säkert haft en sån dag ni också.

Såhär ser jag ut idag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0