Jag idag

Tjena!
Jag vet att det inte blir "dagens klädsel" så ofta men det blir när jag orkar. Haha, och här har ni en idag. Ni vet också att jag inte alltid orkar ta bilder med kameran utan tar några enkla med webbcamen, mycket snabbare och enklare (för lata människor), då menar jag mig själv. Hahaha.. Men iallafall, idag har jag på mig en tunnika från KappAhl, kofta från Nelly, tights från Gina Tricot och ett linne under från Gina Tricot det med..

Sen så har jag vågit/lite lockigt hår också som man inte ser på bilderna. Min nya vågtång.
Örhängen är från min pappa som födelsedagspresent, förra året tror jag det var.
Halsbandet är en studentpresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0