Jag idag



Såhär såg jag ut idag. Jeansleggins från Kappahl, kavaj från H&M, blus från H&M. Örhängen från bosnien.

Åh, potatis, kyckling, sallad & priåger. Asså uuuuh så gott det var! Jag var så hungrig efter jobbet och när jag kom hem fanns denna maten klar och väntade på Amelas mage. Haha! Uh, så gott asså. Sen blir det också ännu godare när man är som hungrigast! Får se om det blir någon piråg över till imorgon som jag kan ta med till jobbet. Värmer den i mikron och uh, wala.. Lunch klar! Men det godaste var mammas potatis och kyckling.

Jag brukar alltid ha läsk till min mat, det har alltid varit så. Men idag tog jag vatten, det var sjukt gott. Jag har aldrig tyckt vatten är gott till mat. Men det är det! Jag börjar inse lite grejer nu! Hahaha. Sen på jobb har jag också bara druckit vatten till lunch och fikan. Där har jag flingor med LÄTTyoughurt och smoothie som jag köpt och låtit vara där för mina luncher och fikor. Ja, ni såg LÄTTyoughurt.. Jag menar faktiskt allvar med att försöka vara nyttig. Haha, försöka! Och idag sa en på jobbet till mig att jag alltid är så sund av mig, jaaaag? Nej. Haha, men jag försöker iallafall! Fast jag åt några godisbitar idag som en praktikant gett oss, whuuupsiieee!

Nu ska jag lägga mig och vila lite och titta på en film som visas på kanal5 just nu. Den verkar bra! Ja, vi får se om det blir något inlägg senare, jag vet inte om det blir det eftersom att jag är så trött. Inatt sov jag inget alls, ärligt asså. Jag kunde inte somna och jag vet inte varför, jag var så trött. Men när jag väl tyckte att jag somnat till lite så vaknade jag till igen och kunde inte sova. Ärligt talat.. Asså jag sov ju säkert något såklart men det kändes som om jag var uppe hela tiden. Sen vid sex eller sju tiden så var jag vaken igen och fick lite panik eftersom att jag måste sova uut om jag ska jobba länge och kunna stå upp och vara pigg och glad. Sen somnade jag till slut och när klockan ringde var jag trött som fan! Men jag klarade av dagen iallafall.

Så jag får försöka lägga mig tidigare idag.

Imorgon fyller jag 19 år!=)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0