NERVÖS

Hejsan. Uh, jag kan knappt tänka på annat än en grej.. Fyfan vad jag är nervös, det bara pirrar i magen.. Massa massa fjärilar flyger runt där inne nu! Haha.. Asså jag vet inte vad jag ska ta mig till, kommer säkert kännas bättre efter men fyfan asså, jag vet inte vad jag ska göra.. Ärligt talat asså! 

Iallafall, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen längre för det enda jag gör är jobb jobb och återigen jobb. Sen när man slutar är det bara till att gå hem och vila, för dagen efter blir det jobb igen. That's my life right now.. Jag gillar det men jag gillar inte att livet är så trist, för tillfället. Det blir ju bara jobb och inget annat. Problemet är inte att jag inte gör något annat, för jag kan göra annat också. Men problemet är att jag inte vill, jag vill inte? Sjukt. Men jag vill bara vara på jobbet, när jag inte är där vill jag bara vara hemma och "gömma" mig. Vill liksom att dagarna ska gå så fort så jag kan få träffa min pojkvän snart, jag vill inte göra annat. Jag mår inte bra, jag mår ju bra så (jag är inte sjuk) men inombords mår jag dåligt, om ni förstår. 

Nu är jag ledig i två dagar, får se om jag kan träffa en fin vän på tisdag, eller imorgon? Ska kolla med henne nu iallafall!=) Nu är jag grymt trött, känns som om klockan är sjukt mycket, typ nio eller tio, elva till och med?? Aja.. Jag får ta och leta fram en outfit för morgondagen så jag inte blir sen och börjar stressa. När jag ändå har det i tankarna kan jag väl likabra vika mina kläder, fint och prydligt! Hahaha.. 

Åh, jag lyssnar på en så sorglig låt att jag vill dö.. Varför plågar jag mig själv? 


Här är en gammal bild på mig, det var någon konsert i Helsingborg (bosnisk sångare). Jag måste säga att jag älskar att ha rött läppstift, hehe.. I do! Och jag vet inte varför men nu när jag tittar på bilden så får jag en känsla av att jag vill klippa mitt hår.. Asså, så kort som på bilden. Och jag har grymt långt hår just nu så det är lite ångest på det. Men ändå!


Och kolla bara denna bilden, så långt hår jag har.. Eller ja, hade då. Detta var nu i slutet avoktober & början av november när vi var nere i bosnien och håret växer som fan. Haha! Bilden är inte redigerad, ser så ut men det är den inte. De andra bilderna här under har jag däremot ändrat ljus/färg på. Ser jag inte... Ledsen ut? Jag la märke till det nyss. Hm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0