NY BLOGGDESIGN

Haha, fan vad jag gillar nya designen staaarkt! Har suttit ganska länge nu och fixat med bloggen och under tiden lyssnade jag på en sjukt bra låt. En ny favorit?;) Oh baby I like it! Jag vet inte varför men innan tyckte jag inte alls om Enrique och Rihanna, inte alls! Men nu börjar jag verkligen inse vilka stjärnor de är. Asså först dog jag för hans låt med Pitbull som heter I like it. Det bara kom från ingenstans sådär, att jag gillar de starkt helt plötsligt. Och Rihanna, hennes nya låtar is great! Alla hennes låtar är bra men jag har bara inte gillat henne?

Iallafall, det var inte det som inlägget skulle handla om men det blev så bara för att jag lyssnar på just Enrique's låt, I like it. Tänkte att jag likabra kunde berätta om dom, haha. Anyway, jag loggade in på bloggen och tänkte att jag kunde skriva ett inlägg till men istället gick jag in på design och började göra om lite. Så, wips. Såhär kommer bloggen att se ut ett tag framöver och jag gillar det!

Här är låten jag pratar om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0