Ny header

Lite nytt, jao! Hahaha, skoja bara. Men jag gjorde en ny header och ändrade "body texten" lite, sen har jag inte gjort så mycket mer. Tänkte bara att den behövde bytas lite eftersom att jag haft den ett bra tag så som den va innan. Är faktiskt ganska stolt över mig själv, minns ni när jag bytte typ varannan vecka eller varje månad? Blev jobbigt men jag tyckte så mycket om att göra olika headers, haha. Galet! Och nu så orkar jag inte ens göra en ny, men det blev en iallafall och jag är nöjd som jag alltid brukar säga efter att jag gjort om en ny header. Haha?? 
 
Iallafall, ligger och tittar på A shot at love with Tila Tequila, gamla avsnitt då. Som jag redan sett men finns inget roligt så detta får duga. Är ganska trött efter idag så jag hade tänkt lägga mig. Ska bara byta om, borsta tänderna och lägga mig. Imorgon väntar en nervös dag, igen.

Jag måste bara säga, tack till alla som sagt grattis idag för att jag klarade halkan. Känns jättebra! Även om det inte var en så stor grej eller så. Men jag var faktiskt jättenervös dagen innan, hade så höga förväntningar, trodde det skulle bli värsta grejen men det var bara skitkul! Ett minne vafan! =) Hahaha.. Men iallafall, känns konstigt att folk säger grattis eller så. Känns som om det är en "stor" grej då, men det är det väl inte? Bara ett steg närmare körkortet. Hahaha?

Nanana, jag hittade btw några riktigt härliga låtar på youtube precis. Haha, jag är konstig jag. Jag lyssnar på allt, asså verkligen allt men detta? Haha. Bosnisk musik, rnb, pop, techno, alltså allt. Men när jag hittade detta, jag älskar låtarna.

Orkar inte lägga in låtarna men de heter:
Muse - Undisclosed Desires
Supermassive Black Hole [alternative live version] (Video)


En bild från förra helgen, i think.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0