Tudelidu

Hahahahha, asså jag fick mig ett gott skratt. Så synd! Jag såg precis en ganska så rolig och pinsam grej på internet. Man kan inte göra något annat än & skratta, asså hahaha. Låter skithemsk nu men vafan, det var kul! =) 

Haha, till något annat. Imorgon träffar jag my friend Carolineeeee.. (Måste berätta detta så ni förstår vad jag menar när jag skriver Carolineee). Hon heter Karolina, men det finns en låt där en kille sjunger åååå Carolineeee, bla bla bla. Efter den låten har jag fått för mig att kalla henne för Carolineeeeee, asså jag typ sjunger när jag säger det. Haha! Det är därför jag skriver Carolineee och inte hennes riktiga namn. Hihi! Iallafall, vi hade tänkt åka in till Malmö. Buuhuu! Det var sjukt längesen som jag var där, asså seriöst. Flera månader sen som jag var där sist och ska jag vara ärlig så känns det lite creeeepy att åka in dit nu eftersom lasermannen fanns ute och allt sånt. Även om han är fångad (tror jag att han är?) men ja.. Whaev. Får se hur det går iallafall!

Jag berättar med om morgondagen imorgon, fan vad nervös jag är! (inte för malmö & inte för att jag ska träffa henne, hahaha!) :D Kram.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 10:29:35
URL: http://ammis.se
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 10:31:21
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0