Två bilder


Denna bilden älskar jag, you know why? Jo för detta var en av bilderna jag tog med cammen precis innan jag skulle iväg med Feffe. Det var första gången jag skulle få se Tokio Hotel och jag var såååå nervös. Jag visste inte om jag ens vågade åka, så nervös som jag var. But I did! Och jag ångrar det INTE det minsta! Jag var så glad! Även om vi bara fick se dom lite, dom vinkade till oss och vi alla var så lyckliga. Haha, vilket minne! Men det tråkiga var att jag och Feffe var tvugna att åka tidigare eftersom att tåget gick då (det vi beställde biljett för) och vid nio kom THkillarna ut och gav autografer till alla som stod utanför. Fusk!


Och denna är inte så speciell utan jag tog den just för att jag tänkte lite.. Varför använder jag inte mina glasögon längre? Jag har bara linser hela tiden, hmm.. Jag fattar själv varför jag inte använder dom på sommaren för jag vill inte få märken av solen. Men vintern, hallå? Det är ju ändå snyggt. Jag får börja använda dom lite nu vafan, fast det kommer jag nog göra nu när jag kommer vara ledig. Hehehe..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Aline

va fin du är :)

2010-12-31 @ 02:06:19
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0