Godmorgon bloggen

Hoppas ni sovit gott som jag har! Hihi.. Sitter just nu och äter frukost och tittar på våra bästa år, min gamla favorit you know?;)

Igår gick jag ut en sväng med syster, alltid lika kul att bara gå ut och ta lite luft. Blev Mc Donalds också för lite glass, ja shit vad längesen det var man åt glass på Mc Donalds. Vill kunna göra det varje dag nu, kan inte våren komma? Åhå.

Iallafall, igår när vi skulle ut så när jag skulle ta på mig min jacka så märker jag att det gör ont i min hand.  När jag tittar på den ser jag ett sår, haha! Precis där man får sår "när man haft slagge med ett gäng killar", you know? HAHA! Herregud, jag har blivit en gangster. Skoja bara, hah.. Nej men seriöst så vet jag inte var det kommer ifrån. Tydligen råkade jag väl riva mig då jag skulle ta på mig jackan, fast hur? Ja, you know me.. Hah..

Nu måste jag fortsätta se på våra bästa år innan jag missar hela. Wiips! Där blev det reklam, lucky me! Haha.. Men flingorna väntar, ha en bra dag.


SEEEE????? Skumt.


Kommentarer
Postat av: Mattias

hej, just nu har jag en homosexuell frågestund på min blogg, du kan fråga vilka frågar du vill om just något inom homosexualitet! =)

2010-02-25 @ 00:05:57
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0