*Jag drömmer mig 20 dagar framåt och föreställer mig själv hur jag tror det kommer vara*



När jag ser denna bilden på mig själv.. Jag ser så glad och lycklig ut, tycker jag. Den får mig att tänka på Tokio Hotel direkt, ha.. Ser ni? Såfort jag ser mig glad och lycklig så vänds mina tankar till TH. Varför? Jo, för dom gör mig lyckliga! Nu tänker ni säkert, ja men vad då? Bara för att dom gör dig lycklig så betyder det inte att du alltid ska tänka på dom så fort du ser en bild där du ler.. Nej, det säger jag inte. Utan bilden ger mig vibbar på hur glad jag kommer bli den 1.. Eller kommer jag ens bli glad? Kommer jag åka? Haaha.. Kommer biljetten behövas sparas som "jaja, då var det de" eller kommer den användas? Haha, ja det får vi se när dagen kommer. 500 spänn för vad? We'll see my friends, we'll see! (Jag menar inte 500 spänn för TH? Kommer det vara värt det? NOPE, det menar jag inte. Utan jag menar, kommer jag ha köpt biljetten i onödan eller kommer den användas).

Ja, det var vad jag ville säga.. *Jag drömmer mig 20 dagar framåt och föreställer mig själv hur jag tror det kommer vara* Hihi. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0