Statoil

Hoj! Har precis kommit hem, var i stan en snabbis. Först gick jag och S för att möta upp F vid kunskap och sen gick vi mot Biblioteket där vi gjorde en grej, you wanna know? Asså fan vad jag vill berätta men vågar inte! Är helt hyyyyyper! Efter att vi var klara där så gick vi till Viking för att äta pizza, mums. Den åkte snabbt ner och sen blev det statoil för lite efterrätt, haha! Snackade lite med M och sen blev det hemåt. Så nu är jag här, sitter redan och kränger..

Uh, jobb imorgon. Orkar man verkligen det? Efter att ha varit ledig i en hel vecka plus fem dagar, så ska man jobba nu.. På en lördag, då det är som mest plus att det är lönedagen (igår) och idag, så det är då alla är ute och fikar.. Crap! Jag vill inte ens tänka tanken om hur det kommer gå imorgon.. Söndag blir det jobb också, sen? Sen då? Hehehee.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0