Subway

Tjenixen! Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma. Vaknade tidigt idag för att möta F och åka in till Malmö. När vi var framme gick vi direkt för att leta efter Folk&Rock butiken, hittade den! Köpte min biljett till vad? Hmm ;D Och efter det åt vi på Subway, har aldrig ätit där förr men det var gooott!:) När vi ätit klart satt vi kvar och gjorde våran flagga, hm.. Blir ni nyfikna nu? Haha! När vi gjort lite med flaggan så gick vi till Triangeln, där blev det snabb titt på H&M, där fick jag med mig en liten axelbands väska och ansiktsmask. Vi var även på Claes Ohlsson (stavning), där fick vi med oss "sittkudde", våtservetter, ja ni vet nödvändiga grejer. Men ni vet inte till vad, hih! :) Kändes verkligen som om jag skulle ut och kampa när vi var där inne och letade efter grejer som vi behöver! Hehee.. Jag hittade en skitbillig kamera som jag ville ha men sen när jag såg att det var en kamera som man lägger i batterier så ville jag inte ha den. Gillar inte att lägga i batterier, orka sånt;( Haha.. Men jag kanske återvänder och köper, you know me.. Osäkra jag. Men vi får se om den blir min! Ja, efter det så var det väl dags att gå hem, så vi tog bussen och var här runt tre tiden. Nu känner jag att jag är ganska hungrig och är sugen på Kebabpizza med miiiiild sås och sallad! Muuums..

Ska loooka tv nu, ha det bra. Kram!

Såhär ser jag ut idag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0