Tankar

Oh, känner just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ni som känner mig bra, vet vad jag pratar om. Ni andra, ja whaev.. Jag känner att jag bara måste skriva av mig lite, men va inte för glada för det kommer inga nyheter som ni vill ha.

Förra veckan stannade jag hemma förutom måndagen, det var då det började. Mådde inte alls bra och tänkte att  jag skulle hem, men nej.. Jag stannade iallafall och senare kom syster och körde hem mig. Tisdag, ondag, torsdag och fredag fick jag spendera hemma. Det gick inte att gå till skolan.. På lördagen och söndagen var jag tvungen att jobba, men var fortfarande inte 100% bra.

Torsdag eller fredag (minns inte riktigt) så gick vi för att se vad problemet var, fick pencilin som jag tog i sju dagar. Blev besök igen och fick ungefär reda på vad som hänt. Den 11 ska jag "opereras", så alltså kommer jag missa praktiken igen eftersom att det är en torsdag. Kommer förmodligen inte kunna jobba eller gå till praktiken på fredag heller, helgen efter stannar jag också hemma! Aja, vi får se hur länge detta kommer ta.. Om jag stannar mer eller mindre, we'll see.

Jag är inte alls personen som stannar hemma för minsta lilla grej, jag går till skolan oavsett om jag mår dåligt.. Okej, om jag verkligen mår jättedåligt så stannar jag såklart hemma. Men detta händer inte alls ofta! Och nu när det väl händer något så fick jag stanna hemma en vecka. Plus att jag kommer få stanna mer efter.. Jaja, finns ju inget man kan göra åt saken.

Yea, that was it i think..

Vi hörs någongång när jag får för mig att lämna spår efter mig på bloggen igen. Ha det bra under tiden! Kram.


Hittade denna bilden på emmas blogg. Någon är inne i moobilen.... Haha! Shit, så mycket vi åt den dagen.. Tomatsoppa - goooott! Har bilder på vårt bord med all vår mat på, på mobilen men det är inget jag orkar lägga upp ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0