The Hills

Hejsan sötnosar! Sitter ner och gör inget speciellt. Idag har jag varit ledig, första lediga söndagen på typ flera fleeera månader. Seriöst, fatta hur skönt det är! Så idag har jag bara tagit det lugnt och varit hemma. Har tittat på flera avsnitt av Hogan knows best, skitbra! Nu började The Hills som jag inte sett på jättelänge. Tror detta är nya avsnitt, jo det är det nog.

Ohlord, just nu sitter Heidi och Spencer och tjaffsar om barn, herregud. Hon vill ha barn men det vill inte han, shit.. Sitt ner i lugn och ro och prata ut istället för att börja tjaffsa direkt. Jag hade lämnat Spencer direeeeeekt!

Just det, jag har inte bara varit hemma hela dagen! För ungefär en-två timmar sedan åkte jag med storasyster och mamma till affärer, för att handla mat eller något gott. Åh, så gott! Jag köpte med mig tre påsar med ostbågar. Hihi! Matvrak!!! Sedan handlade vi nutella, choklad och såklart maat. Jag köpte också med mig nudlar, fatta så längesen jag åt nudlar.. Nudelsoppa.. Mmmmmm... Får se när jag får för mig att göra nudelsoppa nu då.

Ska fortsätta glo på The Hills, ha det superfint!
Kram.


Tjockishuvud. 147 (150) dagars, då Minela tog kort när jag prata i telefon. Hah!




Hm, jag minns seriöst inte vem det var vi såg här.. Vi var på någon konsert, ingen aning vem som sjöng! ;s Men i Malmö på Deep var det iallafall. Det minns jag!
Det var en rolig kväll, ya det var det. Först var vi på Maskot i Malmö för lite dricka, jag skulle såklart också ha mat. Sen blev det en födelsedagsfest hos storasysters kompis och därefter gick vi till Deep, för konsert. Skoj!


Kommentarer
Postat av: Carolina

sjukt söta bilder!

Jag tänkte ha en frågestund på min blogg och jag hoppades på att du kanske kunde ställa några frågor..vilka frågor som helst och hur många frågor som helst. Skulle bli jätte glad om du gjorde det:D

2010-02-21 @ 22:57:23
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0