Today is a good day

Hello! Idag mår jag ganska bra, en bra dag idag! Hoppas det är bra med er också.

Jag har kommit hem från skolan och just nu sitter jag bänkad framför tv'n och äter kladdkaka, chips och fanta. (Ja, coca colan får jag ta det lite lugnt med nu). Jag sitter och funderar på om jag ska rota genom alla bilder jag har på min dator och slänga sådana jag inte vill ha kvar? Det var ju också ett tag sedan som jag gjorde det så det behövs. Inget kul att ha onödiga bilder.

Uhhh, det snöar fortfarande.. Snart är det marsmånad och vad jag har hört kommer det snöa då också! Alltså, jag får panik. Seriöst! Jag vågar inte ens tänka så långt längre, det känns som om jag inte vill att dagen ska komma för jag vet inte hur jag ska reagera, vet inte vad jag ska göra.. Tänk om... Shit asså, dåå är jag -död-, ja jag vet att ni inte fattar ett dugg. Men, whaev! ;P

Iallafall, ska först kika snabbt på tv.nu om det finns något skoj att se på medans jag äter, annars så tar jag och rensar datorn. Hmmm... Var ska man börja?






Ingen bra bild, men om ni inte ser så ligger fantan, chipsen, min minis och kladdkakan. Nu ska jag feta mig riktigt hårt! Haha, öh.. Vad var det för en mening? Jaja, bäst att jag slutar skriva, haha..  Bilderna ovanför är tagna för ungefär en halvtimme sen.. Vi hörs senare! Kram.


Kommentarer
Postat av: Bavve amin - My haters are my motivaters

Inget att tacka för! Jo tack jätte bra, jag är riktigt glad faktiskt ... hur mår du? :D

2010-02-20 @ 23:02:36
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0