Feb. 18, 2010

Jag hoppas verkligen att de förstår hur glada och lyckliga vi blir av att bara lyssna på deras musik. Av att man tittar på deras bilder, att man blir helt varm i kroppen så fort man tänker på dem. Jag blir så himla glad i hela kroppen bara jag säger Tokio Hotel! Jag hoppas verkligen att dem förstår hur mycket de betyder för oss och hur mycket de gör här i världen, för oss. Mitt liv, har seriöst blivit mycket bättre efter att jag började lyssna på dem.

Satt precis och tittade genom mina bilder från den 8/9-09 då vi var i Stockholm för att få en chans att se våra älskade idoler. Det fick vi, det har jag berättat flera gånger med stolthet. Jag blir gråtfärdig när jag tittar på bilderna, jag vill tillbaka. Jag vill tillbaka och göra allt för att få se dem igen, som sist. Fast jag vill försöka lite mer!

Jag är så himla lyckligt lottad som fastnat för ett så fantastiskt band, som ger så mycket kärlek och lycka till fansen. Är oerhört tacksam!


Hotellet de spenderade tiden då de var i Stockholm.


Vi träffade även på tre killar/män, tydligen några kändisar. Men jag har inte en blekaste aning om vem de var. Det var en till som inte ville vara med på bild, haha! Tror nog han var tvilling med den med röd slips.


Hakiiiiiiiiiim.


Saknar er! Vill träffa er igen och vara galna av lycka och hoppas på att få träffa våra älskade!


Så himla mysigt att bara sitta ner och vänta och prata, mitt i natten.
Och alla väntar på samma personer, alla pratar om samma personer. Åh gud!
Lycka!


Någon byggnad jag tog kort på, hah. Var nog för namnet var "coolt". World trade center, ni minns?


Detta var då när Bills vakt gick ut och alla blev helt galna för att vi trodde att Tokio Hotel skulle komma ut när som helst. Men icke! ;/

Till slut var vi tvugna att ta tåget hem vid sex och sedan vaknar jag av att Feffe väcker mig, hon hade fått ett sms av ett fan som var kvar utanför hotellet. Killarna hade kommit ut och skrivit autografer och alla tog kort på dem.. Shit, jag vet inte ens om jag hade stått på mina ben om jag var kvar utanför hotellet! Herregud.. Men blev sjukt ledsen och irriterad för att vi skulle ta det förbannade tåget just den tiden. Haha, fast hade vi inte gjort det så hade vi kommit hem dagen efter, vilket betyder att vi isåfall varit borta i tre dagar! Hihi.. Not good. Stannade ju redan 2 dagar, vilket jag vill göra igen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

du har fin blogg:) kolla gärna på min också



kram.

2010-02-19 @ 16:56:33
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: karna

Saknar dig!

2010-02-19 @ 17:51:36
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0