Några tankar innan jag drar ut.. heheeee

Hello. Jag känner inte för att blogga som ni ser, känns som om jag "växt ifrån" bloggen. Men eftersom att ni fortfarande läser, och då menar jag inte en eller två personer utan flera stycken varje dag också.. Så känner jag mig lite tvungen att fortsätta skriva.. heheee...... Åh, vi får se hur det blir.

Den senaste tiden har jag iallafall bara legat hemma och degat, har varit sjuk. Varit hemma hela vecka från skolan (förutom måndag). Jag har fått en förkylning i min ena tand som gjort att hela mitt ansikte svullnat upp. Om ni läser inlägget under som min storasyster skrivit, haha! Så ser jag ut som Grinchen. Fast nu har det faktiskt lagt sig, det är ju kvar såklart men inte lika mycket. För någon dag sedan var hela ansiktet uppsvullet och ena ögat kunde knappt titta.

När det väl började bli jättemycket så blev man såklart lite orolig och tänkte gå till akuten. Men eftersom att det tar flera timmar, då menar jag runt fem - sex timmar! Tills personalen verkligen kommer fram till vad som hänt, kan även bara säga "ja, det är inget fel på dig" efter flera timmars väntan.. Hur vet jag det? Jo, sist jag var där väntade jag i sex och en halv timme på att få mitt resultat, vad var resultatet? Jo, att inget var fel! Tss, snälla! Som om inget är fel om man har ont i hjärtat ungefär varje dag?! Jaja.. Så vi stack till tandläkarn eftersom att det var tanden jag hade ont i.. Där gjorde han en kontroll och sedan fick jag ett recept på tabletter som jag skulle hämta ut hos apoteket.

Så nu tar jag tabletter varje dag, tills jag ska på undersökning hos tandläkarn igen. Går på pencilin, 6 tabletter om dagen. Nice va?! Detta betyder då att jag inte får dricka någon alkohol alls idag, fast det klarar jag såklart. Haha! Precis som om jag är alkoholberoende. Nej, skojar bara... Ville bara berätta att jag inte kan dricka ikväll, så någon kan bli sur?;) Haha.. Nah, jag har alltid kul med coca cola!!! :) Hehe...

Plus att jag jobbar imorgon, så ah you get it.. Min kväll blir easy. Ska bara rota fram något ur garderoben, som man kan slänga på sig och dra.. Orkar inte alls vara "snygg" idag.. Blir bara något man hittar och om jag ens orkar fixa till håret så blir det nog små pyttelockar. Hehe! Nej, jag är så lat!

Struntsamma, det är nog dags att börja rota nu om jag ska kunna hitta något inom dom närmaste timmarna.. Hehe..... Hoppas ni har det trevligt ikväll! (Så tänkte jag såklart skriva : vi får se om ni får se ett inlägg här när ni vaknar imorgon. Men det får ni såklart inte eftersom att jag befinner mig på jobbet då. Synd va?!) Haha! Istället skriver jag: Vi får se om ni hittar ett inlägg här imorgon runt fyra-fem tiden imorgon, efter att jag slutat jobba!

Nu ska jag sluta skriva min roman och istället lägga in någon bild så inlägget blir lite roligare att läsa. Hihi! Ha det bra nu, kram!

Bilderna är tagna sist jag var ute, förra helgen då (:

Kommentarer
Postat av: karre

varsågod amela ;)!

2010-02-06 @ 21:37:00
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0