Våra VÄRSTA År

Hello guys! Solen skiner där ute vilket är skönt! Man får bara hoppas på att snön lär gå sin väg nu, för nu har vi fått nog. Vi vill ha sol! :)

Jag har iallafall vaknat och missade tyvärr våra bästa år, jag som ville se det idag. Men men, finns inget att göra åt förutom att vakna jättejätte tidigt på morgonen imorgon för att se dagens, haha. Hell no!

Imorgon åker min älskade storasyster till Barcelona för att vara med sin bästa vän, gosh jag vill också åka bort någonstans och bara vara där och ha kul! Men sånt hoppas jag på alldeles strax med F! Okej, haha.. Det kommer inte bli något långt, men det blir något iallafall. Några dagar också, me like! Får bara inte hoppas på för mycket.

Jag måste säga att jag verkligen njuter av lovet, så underbart skönt att bara slappna aaaaaaav!

Ah, nu ska jag glo på Våra VÄRSTA År, jag dör av detta asså. Programmet är så sjukt att jag inte kan sluta skratta åt det.. Speciellet Al, haha. Guuuud! Nah, ha det bra nu. Love*


Biiill! <3 Älska jackan och älska det nya håret. Älska BILL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar;Hehe okej :)



Nej jag vet inte det blev inte så bara :)

2010-02-23 @ 13:48:53
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: karna

åk till mig jebote <3 o.O



och ang musiken.. hitta dom, och tänkte att du kanska gilla det!! men naah haha tydligen inte :/

2010-02-23 @ 18:27:11
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0