050110

(Okej, nu kan jag börja med ett inlägg där jag kommer som vanligt komma med bortförklaringar till varför jag inte uppdaterat idag. Ni ser väl att jag skrev ett inlägg precis, svar till kommentar men det var bara för att jag inte skulle glömma att svara på personens fråga, men nu är det iallafall gjort och nu kan jag börja med mitt inlägg. He he.)



Heeellu. Hoppas allt är bra med er sötnosar där ute! Här är det helt okej, känner mig som vanligt riktigt trött men jag vet varför jag känner mig så trött.. Jag behöver frisk luft men jag orkar inte gå ut. Det är så alltid när jag sitter inne en hel dag, då känner jag mig alltid så hängig och trött. Yeye. Jag har iallafall precis ätit och känner att jag borde soova lite men nope, det ska jag inte göra. Ska vila magen lite och sen tänkte jag sätta mig framför tv'n och se film om det finns något intressant, med en skål full med ostbågar (dregel). Om det såklart inte finns någon film på tv så ska vi se Avatar, haaaa;). Alla säger att den är så himla bra, så varför inte ta en titt?

Varför har jag då inte skrivit alls idag? Hihi (försöker vara snäll). Jag har bara varit hemma och inte gjort ett dugg, bara legat och degat. Skönt! Därför har jag inte ens tänkt på bloggen, konstigt. Det är då man inte har något speciellt att göra som man tar fram bloggen och skriver av sig lite. Yeye.

Jag tänkte dra in till stan innan, fixa något ärende osv osv men det blev inte av, varför? För Amela är lat vid vissa tillfällen!(A) Iallafall, nu ska jag kolla runt på internet. Men vi hörs såklart senare, ni får ha det superbra! Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0