15 minuter

Jag är duktig! Haha, idag har jag varit det iallafall. Kan säga att det gick bra på mötet, efter mötet mötte jag syster och så åkte vi vidare till gymmet. Började springa, 9.1 & 2.0 (fan, jag vet inte vad det heter men då det blir svårare att springa, precis som om man springer ute eller upp mot ett berg. Ni som gymmar, hoppas jag förstår vad jag menar, haha). Detta gjorde jag i 15 minuter. Seriöööööst! Haha, jag dog! Och jag fattar inte att jag orkade eftersom att sist jag var där sprang jag i 10 minuter och då verkligen kämpade jag mig fram till 10 minuter! Haha, shit.. Jaja, så kan det gå. Efter det blev det sånt här, såklart har jag ingen aning om vad det heter eller kallas. Så dår får det bli bild på det istället så ni förstår vad jag bablar om, hih.. Ska lära mig grejerna, lovar! Detta höll jag på med i 10 minuter på 10 (svårighetsgraden - eller vad det nu heter, ja ni fattar jag vet inte vad det heller heter!) När jag var klar med det så började jag cykla i 5 minuter, först hade jag det på 5 och sen ökade jag till 10, blev lite mycket så jag minskade till 7 och i slutändan körde jag full fart på 10 (svårigheten då). Alltså blev det 30 minuter med konditionsträning idag. Gjorde lite magträning, rumpa, lår och rumpa igen. Även armarna fick jobba lite extra hårt idag, tog lite extra tyngder också på varje! Jag är stolt! ;)



Blev lite sånt här också idag, här ska det byggas muskler, ska bli värsta biffen så akta er ni där ute! HAHAH.. Skojjjja det med att jag ska bli biff HAAHA...


Jag verkligen älskar att man kan börja dagen på gymmet med att springa så mycket man orkar. Det är då man får all energi som sätts igång och man vill bara ge och ge och ge allt man orkar. Så känner jag iallafall! Annars är det inte lika kul att gymma, om man inte börjar dagen med springtiiiime!

Jag är som sagt död, nu?
Dusch och gottis. Hee hee....
Bilderna är från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0