150 (147) dagar......

.... kvar till studenten ska firas imorgon! Skoj skoj. Det blir rocktema, WOHOOO! Ett litet problem, som det alltid finns hos mig såklart, är att jag börjar jobba klockan 07.00 dagen efter, men det stoppar inte mig från att fira! Har ju varit höstmiddag och strandbaden som jag inte gått på, just för att jag inte var arton då men nu kan man inte säga nej till mig! Haha, nu får jag komma in så HA HA.. Stolt.. He he.. Iallafall, imorgon gäller detta:

* praktik till 19.00
* hem & vila
* fix
* till M
* fiiixa resten
* dricka & ha kul
* to the party

Jag kommer förmodligen vara trött imorgon men efter någon dricka eller två så kommer man säkert bli på topp igen, jag hoppas det iallafall. Filmen slutar snart och då ska jag sova, sköööönt som fan. Och sen börjar dagen, puh.. Känns helt sjukt, att jag inte ens orkar tänka på det. Tänk er, att när jag lägger mig, så när jag väl vaknar blir det praktik till sju (hela dagen) och efter det ska jag hem och vila lite, hinner nog inte ens det.. Börja fixa mig och sen till M, där ska vi fixa oss och dricka lite sen blir det mot the place där alla kommer vara. Efter det är det bara till att lägga sig här hemma igen och vakna efter någon enstaka timme igen och flyga till jobbet klockan 07.00 till 16.00! Love my life.............. Får iallafall sova lite på lördagen sen för på söndag blir det jobb igen, 09.00...... Jag dör, seriöst. Vill bara gråta då jag skriver detta. Haaah... Så tidigt... Så länge... ;( Åh, får tänka positivt! Får sluta skriva. Ska fortsätta se filmen och efter blir det soova sött! Vi hörs imorgon, förmodligen efter praktiken! (Blir nog heller inget gym imorgon;/)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0