3 timmars sömn

Hjärtligt välkomna till min blogg, kära läsare! Haahaaa, jag skojar bara! Allt bra med er? Här är det dött, jag somnar när som helst! Men, jag kan börja med att berätta varför jag inte skrivit tidigare. Ett, jag jobbade klockan 07.00-16.25, sen hem och tvättade kläder med mamma. Hjälpte henne lite bara, sen har jag legat och degat i sängen tills nu. Nu funderar jag på att se om man kan hitta något gott att smaska på. We'll see!

Ikväll finns det massor av filmer, jag orkar verkligen inte gå in på sidan och rabbla upp alla som verkar bra, ni får vara nöjda med att jag ens tar min energi till att skriva ett inlägg, haaahaa... Jaj! Gå bara in på tv och checka siidan.. Hah, märks verkligen att jag är trött.. Vad är det för ord och meningar jag tar in här? Hjärtligt välkomna.... Checka in sidan... Jaja.. Amela Amela.. Jag vet iallafall att Scary movie 2 är ikväll, kommer kanske bli den för mig ikväll fast nu har jag ju redan glömt vad det var för andra filmer som också visas ikväll så vi får se när klockan börjar närma sig 21.00 så får jag kika in igen.

Okej. Hur gick det igår då? Jag fixade mig hemma och sen blev jag körd till Minela. Där satt vi och chillade, drack cider och snackade, tog kort med mera. När tiden började närma sig elva blev vi körda till Horizont av D och sen gick vi inåt. Vad ska jag säga, det var inte så speciellt bra låtar i början men man dog ju inte. Det var en ok kväll, jag hade kul. Men Minela hade nog roligast av alla, inte sant? HAHAHA. Sen gick vi hemåt till mig och jag la mig direkt just för att jag skulle jobba så tidigt idag. Hann sova tre timmar, om inte mindre. Var hemma runt tretiden och jag minns inte riktigt om jag somnade direkt eller om det tog lite tig.. Tror det tog lite tid.. Men pf, vad spelar det för roll egentligen? Jag somnade iallafall!

Konstigt nog var jag inte ens trött på jobb, jo såklart lite eftersom att det var så tidigt men inte efter igår.. ?! Det är alltid så, när jag ska vakna som tidigast är jag som piggast under dagen. Vaknar jag sent är jag seg under dagen/kvällen. Hmm?! Jaja, inget viktigt.

Fick även reda på vad som kan vara orsaken till att mina händer kliar så mycket och de små irriterande prickarna som har byggt sitt bo på mina händer några har även byggt bo på armarna också, åh.. Men de på jobbet sa att jag ska smörja in händerna med något Oparfymerad kräm, hmm.. Kommer det bli bättre tro? Ah, får hoppas på det iallafall.

Imorgon jobbar jag igen, seröst jag orkar inte! Jag är så slut i kroppen att det inte är sant! Plus att jag inte ens gymmat nu på tre dagar tror jag det är. Eller två.. Tror det är tre! Struntsamma! Måste gymma snart, får nog bli imorgon men jag vet inte. Minela har såklart lurat mig också, tro man gymmar ensam. Pf.. Nu ska hon inte gymma utan vill göra annat. Tur man säger det när jag redan blivit medlem.. Jaj!

Imorgon jobbar jag som sagt och efter det ska jag sova och vila så mycket jag kan! För jag tror inte att jag kommer klara av skoldagarna, seriöst. Så trött är jag! Plus att på måndag har vi möte med jobbet, nu snackar jag inte om systrar & bönor utan badhuset. Får se vilka tider jag väler.

Nu vet jag inte vad jag skrev innan men det gick inte att spara inlägget och gud vet när detta skulle publiceras. Nu ska jag sova. Kram!
& det gick inte så bra att ladda uupp bilderna innan. Gör det tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0