Ändrade planer

Blev inget gym för mig idag, de ska ut och springa innan de drar till gymmet.. Hahaaaa... Jag orkar verkligen inte! Så jag skippar hela.. Känner att jag knappt kan gå och ändå försöker jag tvinga mig själv att ändå gå till gymmet. Men nu när de ska springa innan, asså inte springa på gymmet utan springa utomhus.. Baha... Nejdå, not for me. Not today and not right now. I'm sorry! Jag stannar hellre här vid min coca cola och toblerone, ska även hitta något annat gott..

Alltså, jag skrev precis innan detta inlägget att jag skulle ta något att äta för jag var hungrig. Får tag på choklad istället och såklart åker det ner direkt. Men! Jag skulle ju vara nyttig? Jag tror nog jag kommer strunta i det.. Det kommer inte alls gå så bra. Jag gymmar ju ändå så det kommer ju gå bättre på den fronten iallafall. Jag märkte att direkt när jag började skolan (igår) så blev det mat på Mc Donalds med E och även en stor baguette på Gilli Vanllie (namn) med syster under lunchen. Okej, baguetten är inte så dålig förutom att brödet är ljust och coca colan jag drack. Allt annat var bra. Men strunt samma! Jag ska iallafall försöka liiiite, ta något nyttigare istället för det dååliga.. Men just nu, nu när jag är hemma och inte mår så jättebra och inte är så jättepigg så ska jag gotta mig med choklad, coca cola och något gott (mat då) som jag måste få i mig. Dör snart! Ah.... (skoja............ lite till......... .. . . . .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0