Dags för träning

Hellou! Hemma från praktiken och jag är sluuuut. Okej, vi hade inte mycket att göra i slutet men så trött jag är, är ju helt slut! Men det var okej! Hade inte världens bästa skor heller, höga stövlar ett stort plus (not) i åtta timmar.. Huh! Imorgon ska jag se till att ha något skönare! Mina fötter är döda och det är även min kropp som bara vill lägga sig ner och soomna! Men det kan jag inte göra, för jag ska ta och äta något och ska jag med syrran till gymmet. Satsar på att springa mycket idag, men det kommer nog inte gå så bra när jag är sjukt trött.. Men vi får se, jag ska försöka och det är alltid bra! Nu måste jag få i mig något att äta, kram! Hörs efter träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0