DET BRINNER!

Hello hello! Sitter och kränger mat nu, är vrålhungrig! Har varit och jobbat från tio till tjugo i fem idag. Ni måste förstå att jag inte kunnat uppdatera om jag jobbar? Iallafall, jag är sjukt trött och vill bara lägga mig i sängen och somna! Men det kan jag inte göra, för det gjorde jag igår.. Och det är just därför ni bara fick ett inlägg. Det enda jag gjorde igår var att jag låg i sängen, åt på Mc och hem till sängen igen.. Jag sov bort hela dagen, bokstavligt talat! Det var bara för att jag inte orkade jobba så jag sov "för att inte vara trött på lördag (idag)" HA HA. Men sorry sorry för att det bara blev ett inlägg! (:

Vet ni!? Igår när jag låg och halvsov så kallar mamma och pappa på oss.. Det luktar bränt, såå starkt att vi tror att det är någonstans här hemma.. Men vi hittar inget som kan vara orsaken till lukten.. Vi går ut, stanken döööödar i trappen! När vi väl är helt ute, så ser man jättemycket rök. Herregud! Någon hade satt eld i konteinern vid lägenheterna. Moget! Så brandbilen var på plats och stackars brandmännen försökte släcka elden.. Asså jag förstår inte vad folk vill komma fram till med sånna här saker.. Först på nyårsdagen/kvällen blir en stackars flicka bortrövad. Fyra år gammal är hon, fyyyra år!? Hur orkar man? Och sen att man sätter eld på en konteiner? Det har säkert hänt fler saker, men inget jag hört eller vet om.. Vilken bra början på ett nytt år.. . Jag hoppas att folk någongång inser, att allt man försöker förstöra för andra kommer det någongång komma tillbaka till dig! Det du förstör för andra förstör du bara för dig själv.

Nej nu ska jag inte skriva mer, min mage vill ha mat så jag får fortsätta äta nu.. Här är iallafall en bild jag fick av F igår, en bild från en fest för inte så längesen. Glad jag är!

1/12/2007, HAHA!!!! Det var den 12 december 2009 annars(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0