Du är magisk!



Seriöst, hur kan man vara så vacker? Killen är magisk! Åååh. Om drömmar kunde bli verklighet, då hade jag varit.. Ja, jag vet själv inte men det jag vet är att jag hade varit mer än överlycklig!

Fick lite småpanik när jag såg denna bilden precis, den är väl säkert sjukt gammal men det är iallafall första gången jag ser den nu. Blev helt chockad och fick ur mig "VAFAN?! VEM, NÄR, HUR, VAR, MEN......" Haha.. Såklart blir man lite småsur om ens drömman hittar en annan kvinna;) HAHA..
Jag tog för hennes huvud, för att jag inte vet vem det är och hon kanske inte vill vara med på bloggen, man vet aldrig! Men som ni ser så är det inte den riktiga Billiboy! Det är dockan som gjorts, åh om man hade en sådan docka hemma hos sig. Jag hade fått panik, seriöst. Jag vet inte vad jag hade gjort, haha! Om jag hade haft den på mitt rum och varje gång jag kommit in till rummet hade jag nog fått panik och börjat skrika "BILL!!" eller något i den stilen. HAHA, hade nog blivit chockad varje gång! Typ, kan inte tro det är sant eller något!:)

Jag vet, jag babblar bara om snyggingen Billl men det betyder inte att jag bara tycker om honom för det är inte sant. Jag älskar alla fyra snyggingarna! Och ja, jag tycker att alla fyra är snygga och bra på sina sätt! Tycker bara det är synt att de snygga tvillingarna alltid ska prata så mycket vid intervjuer osv osv! Hahaha:) Jag menar INTE att jag vill att de ska sluta prata, utan det hade varit roligare om Gustav och Georg också hade pratat liiite mer!:) Blygisar!<3

Tillbaka till bilden! Hade detta varit den riktiga Billiboy så hade jag nog legat gömd under mitt täcke på mitt rum, i dagar och gråtit! HHIHI. Skojar bara! Men ledsen hade man självklart blivit och jag måste erkänna att jag nog hade blivit förkrossad! He hee.. Kan ju inte hjälpa att jag känner som jag gör (A) HAHA.. Ska sluta babbla nu. Men seriöst? ÄR HAN INTE BEDÅÅÅÅRANDE!??!?

Jag tänkte på en grej, kanske lägger jag upp en grej sen. Som folk brukar ha, men denna måste jag få veta:) Hiihi.<3

Kommentarer
Postat av: miztha

värsta grymma stilen! :)

2010-01-25 @ 08:53:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: :P

de är en docka om du undra,bilden där en tjej "kysser" honom.

vaxdocka eller vad de heter

2010-06-29 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0