Evo vam jos


Så, här är några bilder till från Nyår. Dessa är tagna hemma hos mig innan vi drooog vidare. Jag hade tänkt ta och ta ut alla mina kläder ur garderoben och vika om dom. Ser inte så fint ut och jag hatar när det inte ser bra och fint ut. Så det ska jag göra innan jag blir trött av att ligga här och helt enkelt somnar. Men jag tror säkert att jag kommer orka lägga upp fler bilder efter att jag vikt mina kläder. Men man vet aldrig! We'll see. Puss på er, så hörs vi sen.

Jag är medveten om att jag är grön på bilden längst upp, konstiga färger på alla bilder av kameran. Don't know why. Som ni ser, alla dessa bilderna är tagna med Karnas kamera, och ni ser också att färgen på huden inte är likadan på alla bilderna.. Förklarar det något? Haha.. Jaja.. Jag är iallafall inte grön på riktigt även om jag vill vara grinchen! ;D (Höhö)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: Tycker om New yorker med!

kramar!

2010-01-02 @ 21:19:29
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0