Första dagen i skolan

Hello! Har precis kommit innanför dörren. Första dagen i skolan var helt okej, men ändå tröttsamt direkt haha! Blev bara en lektion idag, Engelska B och redan idag fick vi läsa två texter ååh.. Orka!;/ Men efter det blev det stan, lämnade in mina skor för omklackning och sen gick jag och Minela till Gina för att prata lite med syster, där handlade jag en skitsnygg nitväska som man kan ha bland annat när man ska till skolan (vilket jag ska ha, hihi), om man ska ut på stan eller annat skoj. Typ, till allt bara man får plats med det man vill ha i förståss (: Skitsnygg är den iallafall! Jag köpte även ett par blå tights/strumpbyxor som ser ut som jeans och ett par vanliga svarta och glittriga tights. Efter det gick vi för att äta, vrålhungrig var jag! Blev Gilli Vanillie (namn?!) och sen hämtade vi skorna och nu är jag hemma. Iskallt ute juuuu!

Tycker det är grymt av personalen att det gick så snabbt att fixa skorna! Trodde det skulle ta flera dagar! Först frågade han när jag ville ha tillbaka skorna, så frågade jag när de är klara.. Han bara, om en timme? Går det bra? Hhaa, blev fan chockad men superglad! Snygga blev de ocksååå :)

Bild.

Jag just nu.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var klackade du om dina skor!? Skulle behöva fixa ett par :D

2010-01-11 @ 21:21:35
URL: http://thilda-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0