Gina Tricot

Hejsan sötnosar! Nu är jag hemma från Gina Tricot, har praktiserat idag vilket ni redan vet!:) Har gått hur bra som helst, blir bara lite trött efter att ha varit där i åtta timmar.. Puh! Lämnade även tillbaka min älskade nitväska som jag blev så kär i när syster visade den till mig:( SNYFT! Men jag kan inte ha en väska som går sönder hela tiden så den åkte tillbaka. Efter att vi stängt gick vi snabbt till ICA, där handlade jag vad tror ni?:D Haha! Ostbågar, mumsii. Så nu ska jag ha en mysig hemmakväll för mig själv. Bara lillebror och jag hemma så, han sitter och leker, inte vill jag störa honom. Hee hee... . Ska också bara checka tv.nu fall det finns något skoj på tv toniiight. Jag hoppas! För jag känner verkligen för en hemmakväll med tv&film och gottis!

Fick även hem lönelappen från badet idag, såg det precis. Jag är arg! Haha ;P Så jag håller på att ringa min chef hela tiden men det är upptageeeeeeet. Upptagen kvinna!!!!!

Btw, idag under min lunch stack jag till ICA för att handla dricka och kanske något annat gott. Så kom det fram en gammal kvinna till mig, hon luktade öl. Hahahaha! Jag blev såklart helt rädd för tro man kommer fram till mig och börjar snacka precis som om vi kännt varandra i flera år! Så kommer hon och säger att hon inte fattar hur folk kan vara så "feta", hur de kan klara av att leva så och så kommer en riktigt ful och rolig min från henne " UEEEEE " HAHAHA, seriöööst. Det enda jag får ur mig är "Nej men så säger man ju inte hee hee.. . (helt rädd att hon ska slå till mig HAHA)" Så gör hon den dära minen igen och sen när jag skrattar till och tar min dricka för att gå så säger hon "Ah, ha det bra!" Haha.. Shit..

Ja nu ska jag kolla tv.nu! Hör av mig senare eller något:) Ha det bra! Här är bild på mig just nu!

Hade gjort små vågor/lockar där framme på mitt hår idag, ska nog ha det liiite oftare än en gång om året som jag brukar ha!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0