GINA TRICOT

Detta blir det sista inlägget för today. Tänkte bara skriva några ord innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag ju praktisera på Gina Tricot, blir första gången imorgon. Mmm, undra hur det kommer att gå. Orolig? Men när jag ändå är uppe i detta, så kom jag åå tänka på deras modell. Den gamla som jag tyckt om, så vacker! Ja, om ni inte redan märkt det så har de en ny modell.. Modellen de hade innan är då hon på bilderna här nedan, men nu har de som sagt en ny modell. Den nya är brunett och jättesöt! Jag vet inte varför, men jag gillar henne inte. Har alltid tyckt om den blonda, den de alltid haft (så länge jag vet iallafall) och nu byter de, varför? Ah, jaja.. Haha, varför sitter jag här och klagar? Som om det kommer bli någon förändring för att jag skriver sånt här? Nej, men jag ville bara uttrycka mig, som sagt.. Min blogg, mina tankar! ;)





Ja, kolla själva.. Vad tycks?


Den nya.

Btw, fick precis reda på att den nya modellen ska vara underklädesmodell, heter Andrea Ashton. Hon ska då inte ta över Pernilles (den gamlas) plats utan hon vill tydligen inte ta underklädes bilder, vilket jag tycker är bra gjort av henne! Bra att hon står för vad hon vill och inte vill. Tur, jag blev ganska så rädd när jag först trodde att hon tagit över hennes plats helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0