Gymmet

Hoj. Så gott, har precis ätit mig mätt nu. Jättegott med piråger, mums. Ja, vad har dagen bestått av idag? Jag skulle ju göra jättemycket idag.. Hann jag?;p

Först blev det skola, två lektioner. På den första lektionen hade vi rollspel, handlade om regeringen. Var väl, helt okej! Efter det blev det lunch, därefter hade vi prov i rättskunskap. HMM! ;P

Efter skolan snackade jag med de jag skulle prata med, så det är klart. Sen blev det en och en halvtimme på gymmet. Var ensam idag, inte lika kul som med sällskap men inte helt dåligt heller! Man koncentrerar sig bättre om man är aloooone. Idag blev det 40 minuter kondition! Jag är nöjd! :) Först sprang jag i 10 minuter, sen cyklade jag i 5 minuter, den andra grejen där man står upp och "cyklar", där höll jag på i 15 minuter och efter det tog jag ytterligare 10 minuter på springbandet. Sen blev det lite armar, lår, rumpa, rygg, ben, armar igen osv osv.. Sen fick jag nog så kom syster och hämtade mig.

Thats it! Vilar lite nu, sen ska jag ut igen för att jobba, badet idag! Det var ett tag sen jag var i varmvattnet och shit så skönt det kommer vara, varmt vatten och iskallt ute, men oj vad jag kommer frysa när jag kommer utanför! Hehe.. . Inte lika skönt!

Åh, hade bara kunnat lägga mig i sängen, gömma mig under täcket, ta choklad (som jag köpte idag på stan - marabou MUMS) och läsk. Och sedan bara glo på tv, såklart på TV6. Alla favoriter finns ju där, simpsons - family guy! Och sen börjar någon film på samma kanal. Ah, thats it.. .


Nu ska jag göra annat, vi hörs senare någongång. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Comyvermathea

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-05-24 @ 08:58:37
URL: http://comyvermathea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0