Hemma

Hejsan! Jag är hemma nu, har varit ute en stund. Jättelängesen jag var ute och hade skoj! Idag träffade man på ett par nya människor också, vilket alltid är extra skoj! Men kallt var det iallafall :/ Hade handlat ostbåga SÅKLART haha och coca cola. Jag vill också tacka er som svarat på dagens fråga, kul & veta. Haha! Jag hade jättegärna velat skriva vad jag hade gjort. Men det får jag nog göra en annan dag om jag inte glömmer bort det. För det kommer nog ta lite tid att tänka igenom allt! Haha, ja jag menar allvar. Ska man svara på en sådan fråga så måste man tänka genom det ordentligt även om man inte ens vet vad man gjort eller hur man hade reagerat.

Imorgon blir det jobb, puh! Jag orkar inte. Jag jobbade idag och jag tänkte skippa dagens jobb men sedan tänkte jag att de kanske behövdes folk och att syster inte ville gå ensam på vägen dit, vilket gjorde att jag gick upp. Även om jag var såå himla trött och visste att jag inte skulle orka jobba imorgon! För jag har seriöst, skola hela veckan och när helgen kommer blir det jobb direkt. Även jobb ibland efter skolan! Jag är så trött, men det är ju jag som får pengarna så... Men det jobbiga är ju att det är skola hela veckan, eller nu har vi ju det måndag till onsdag och sen är det praktik torsdagar och fredagar vilket gör det hela ännu jobbigare. För när vi hade skoldagar då så gick vi till halv tolv båda dagarna i think. Men nu börjar man tio-elva och stannar till sex-sju. Man blir ju helt slut, åh..

Jaja, jag ska sluta klaga och tycka synd om mig själv och istället titta på svt24 där de visar barn som är födda för tidigt. Då pratar jag om tre månader för tidigt osv! Så himla synd!:(

Ha det bra. Detta blir det sista inlägget för sen ska jag sova, jobbjobbjoooobbb..

Kommentarer
Postat av: LISOU

Hehe ingenting att be om ursäkt för heller :) Fast om jag fick tillfälle i akt och fick gratisbiljetter, så skulle jag lätt gå på dom och om jag hade någon att gå med. Skulle inte tacka nej då inte! :)

2010-01-23 @ 23:22:04
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: LISOU

Jo precis! :)



Om Michael levde idag, och han hade kommit till sverige (eller ja, det spelar ingen roll vart i världen han hade spelat), och jag hade fått biljetter - hade jag betalat vilket pris i världen! Herregud ja, vilken ren lycka det skulle var att se han live.

2010-01-23 @ 23:24:48
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: LISOU

Oh yes, ett riktigt stort fan!

Det skulle vara helgrymt att vara där och se honom live!



Jag har bestämt mig för att jag ska åka till Neverland, om jag så bara ska stå utanför och titta så ska jag åka dit. Veta att Michael har varit där en gång, det skulle göra hela mitt liv :)

2010-01-23 @ 23:28:59
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

**



hha:D jaa, tomlover :D

2010-01-24 @ 15:29:05
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: LISOU

Det skulle vara helt otroligt. Enda nackdelen är ju att det är så dyrt att resa dit. Men pengar betyder ju trots allt ingenting i en situation som den här.



Det skulle bli som en saga att stå där, helt ofattbart!

2010-01-24 @ 16:46:55
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0