Iskallt utomhus, gosh! Snöstorm?!

Hejsan grabbar och flickor! Hehe.. Jag är hemma nu, var och jobbade. Tyvär så kom jag hem någon minut i nio så jag hann inte se filmen. Fast den varar ju till fem över tio, men eftersom att pappa ska se fotboll såklart så lät jag honom göra det. Filmen kommer ju säkert visas någongång igen, hoppas jag!

GOSH!!! (A)

Nu ska jag äta min choklad och försöka fundera på vad jag ska hitta på med imorgon, de som känner mig nära vet vad jag menar.

Herregud, jag måste bara säga att det är sjukt kallt utomhus! Snö överallt, hur kan det komma så himla mycket snö på några timmar? Shit. Var värsta snöstormen innan också, trodde inte jag skulle kunna komma ut hemifrån HEHE.. Men det gjorde jag! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0