Sccchaaa

Sccchaaa guys! Hoppas allt är guttans med er, här är det helt okej. Önskar bara att jag inte vore så trött som jag är efter den hårda helgen, puh hoppas inte det blir någon liknande igen! *Jobb-fest-jobb-jobb-ingen sömn* Ikväll ska jag iallafall bara ligga hemma och vila ut, se film osv. You got it, ha? ;)

Idag på jobbet funderade jag på en grej, jag kanske börjar igen. Jag vet inte, kommer jag orka? Det kommer säkert bara bli så att jag gör det någon/några dagar och sen ger jag upp som sist. Jag vill! Jag älskar ju det, ska jag? Puh, jag är förvirrad!

Nu ska jag göra annat, ha det great!

Btw, innan gick jag och Selma ut to tha akkagrill för lite pommiiz med mildääzsås. Kunde inte låta bli att tänka tillbaka lite då meii och Karna alltid åt där. Puh, gamla och underbara tider!

Puh, puh, puh.. Puh vad jag använder ordet puh ofta. Okej, ord och ord.. Ah, jag gåååår nu!


Kommentarer
Postat av: karna

Jebote modell. Se bilden o.O Jävla vackra huve!! Saknar dig som fan Gara <3 <3 Lycka till me Gymmet och forts träna ändå, låt inte nån annan påverka dig. HAHA jag vet leker smart!! (inte för vi snackat om detta ens) men aah kan tänka mig... '

hahah fuck detta, men aaah.. träna på (Y) O.o



Hahah detta är mest med tanke på vad du skrivit i senare inlägg men var tvungen att kommentera din bilde med juuuu..OKEEJ HEJDÅ XD Ska sova nu, TOARULLE TOARULLE, TOARULLLLLE (8)

2010-01-18 @ 23:29:24
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0