Juli 30, 2010

Hejsan! Har inte skrivit, har inte haft lust. Vet inte varför men innan älskade jag verkligen att blogga, skrev flera gånger om dagen och nu kan jag inte ens ta och skriva ett litet inlägg om dagen! Synd.. Tänkte att jag kunde skriva lite iallafall..

Jag dör snart, jag orkar inte vara utan min pojkvän längre. Han e så bäst, kunde prata med honom om allt, var med honom varje dag och det är så svårt nu när man var med honom varje dag och nu kan man inte ens se honom.. Jag vet inte hur jag kommer klara av att vänta i ett år för att få träffa honom, om inte längre.. Det måste vara något.. För sist vi var i Bosnien, för två år sen alltså.. Så tyckte vi om varandra och vi umgicks rätt mycket. Nu, två år senare började vi träffas direkt och det blev vi två. Han är verkligen underbar! Pappa planerar bröllop redan! Hahahaha.. (på skoj alltså) Aja, det är bara till att göra massa grejer som inte får en att tänka på honom och som får tiden att gå fort, så att det kan bli sommar 2011 så vi kan åka igen, om vi nu åker nästa sommar!:( 

Aja, förrigår gick jag in till stan en liten runda, hittade några söta kläder.. Igår åkte vi in till Malmö och där hittade jag sjukt snygga kläder!!!!! Sen kom även Karna hem till mig, pratade och skojade lite. Oj, glömde att jag också jobbade igår. Första gången sen jag kom tillbaka från hemlandet. Kändes jobbigt, blev helt trött och döööd.. Och så jobbade jag idag, nästan hela dagen. Om jag inte är döööd nu?! Ah, nu tänkte jag lägga upp bilder på kläderna jag handlat, PUSS. 

Orkar inte, det hackar och internet stängs av och massa grejer. Får damp!!!! ;P Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0