hahahaha

:P om Du är magisk!:
de är en docka om du undra,bilden där en tjej "kysser" honom.
vaxdocka eller vad de heter
Haha, tack för du berättar detta!;) Men jag tror säkert att alla redan också vet om det;) Jag har också skrivit att det är en docka. Haha, lite roligt faktiskt.. Att så fort jag börjat blogga igen så kommer folk och kollar gamla inlägg! Roligt, roligt!:) 


Iallafall, hej!:) Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Har varit i Malmö idag, skönt. Lite bättre än förra gången (eller dom senaste gångerna vi varit där) fyfan vad det börjat bli tråkigt där nu för tiden. Shiiit! Iallafall, jag skulle egentligen dit för att handla lite smågrejer inför resan men istället blev det mat på Mc Donalds, vad annars? Hehe... Sen träffade jag några också, kul kul.. 

Så fort vi kom hem började vi kolla skor, vad som ska slängas och sparas och tas med och allt det dära. Snacka om att jag är trött! Kom hem vid elva och så sätter man igång med skor och allt, hah.. 

Anyway, jag brukar ju vara den som vill fota varje dag. Men det blev inget idag, vet inte varför. Äh, det får duga med någon bild från studenten, ha?;) Det har jag ju inte delat med mig så mycket av. Sen har jag ju lovat att ladda upp några bilder sen stranden, som jag heller inte gjort. Kan ta några här! Annars så önskar jag er godnatt. Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0