Hej igeeen!

Hoj! Länge sen ju!;P Haha.. Jag vet inte var min blogglust tagit vägen, jag älskade ju att blogga.. Hmm! Aja, nu fick jag iallafall för mig att skriva några rader! =) En bra början, en bra början... 

Nu är jag iallafall ledig från jobbet, skönt! Nästa vecka åker vi på semester, till Bosnien! Wohooo! :) <3 Så en vecka ledig här hemma och sen åker man ner, fan vad skönt alltså! 

Btw, alla har nog redan sett Kissie som är med i den dära musik videon.. Alltså, jag vet inte varför men jag gillar låten! Haha, jag fastnar alltid för sån musik! Men thats it, i like it! =) 

Aja, när jag ändå är igång och skriver så kan jag lika bra lägga upp "dagens klädsel" också. Puss på er!



Just det, glömt berätta? =) Mitt hår är numera svart/brunt med lite lila nyans i! Vet ni, jag älskar det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0