Ni gör mig glad

Hejsan! Fyfan vad jag blir glad när jag loggar in här på bloggen och ser statistiken, vad synd egentligen! Haha.. Har inte varit inne på två veckor, seriöst?? Men nu när jag väl loggade in, vet inte varför.. Fick en liten kick, "in på bloggen och skriv något" haha.. Men nu när jag väl gjorde det så kollade jag statistiken, alltså.. Jag tycker det är ganska synd, igår hade jag tio besökare. Varför? Jag har inte varit inne på två veckor och ändå fortsätter ni läsa, haha.. Det finns ju inget att läsa ;P Men gulligt av er! Hela denna veckan har det varit mellan tio-femton läsare, jag fattar inte! Haha.. Men! Jag ska försöka börja blogga igen, jag älskade ju det trots allt.. Vi får helt enkelt se hur det blir! Jag tänkte skriva ett inlägg efter detta, lite om vad som hänt! =) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0