Student

Studentveckan har varit sjukt rolig! Vi var utklägga till stålmannen, sjukt kul var det! Speciellt Spexet hade jag som roligast på! Men såklart var det kul som faaaan på studentdagen! Jag var så himla lycklig! Åh gud, så kul jag hade!

Först blev det champagne frukost hos S, skrev i varandras mössor och därefter blev det fotografering! Efter det blev det mat på Horizont, jag såg verkligen inte fram emot det eftersom att det lät sååååå äckligt! Lax med potatis och hummersås, blääää.. Men när vi väl fick maten och jag smakade, mums! Jag seriöst åt nästan allt! Goosh så gott! Sen fick vi efterrätt, hihi.. Såklart ska jag ha chokladkaka, den var supergod den med!=) Ofc så drack vi cider till också, åååå.. Vi upptäckte en ny cider, som var såååååååå god! Den var nästan genomskinlig men lite rosaaktig ändå.. Supergod!;D Sen blev det kyrkan, där var trååååååååkigt som fan! Men efter det blev det A9, där vi drack drinkar! Så goood, upptäckte en ny där också! Eller ja, E tippsade! =) Där blev jag taggad och lite dragen haha, kul som fan hade jag iallafall!

Sen blev det insläpp, allt var perfekt. Tills vi kom ut och upp på flaket, så började det ösregna! ;( Men vi överlevde haha! Tack Karolina för att du är en så god vän och låter mig också gömmas under ditt paraply!<3 Haha:) Vi hade grymt kul! Tack allihopa för alla grejer man fick på väg till flaket!;D

När vi sedan åkt färdigt träffade jag upp M, så åkte vi runt i deras bil lite och sen blev det hem.. Eller, till lokalen där många väntade på en! Gulligt!=) Fick tacka alla som kom, ta emot alla presenter och vackra blommor!:) Senare kom det fler och fler! Seriöst, vid två tillfällen var det proppfullt så folk inte kunde sitta! Haha, så synd! Men det ordnade sig, fyfan vad roligt jag hade!:D Jag hade till och med köpt biljett till Horizont men drog aldrig dit för jag hade sååååå kul på min egna fest!=)

Tack alla som kom, ni gjorde min dag!:)
<3

Mathilda, Elin, Jag, Karolina, Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0