110310

Hejsan! Eller ska jag säga Godmorgon till er som precis vaknat?;) Studiedag idag, så folk har nog inte ens vaknat vid denna tiden.. Inte alla iallafall, men man vet aldrig! ;D Varför jag är uppe så tidigt då? Hm, jo. Jag vaknade runt tio idag, för att jag skulle till tandläkarn för operation. Fyyfäään vad nervös jag var! Har nog inte varit så nervös på sjukt lång tid! Shit, säger jag bara..

Började först utan bedövning, därefter fick jag det och goosh där dog jag.. Haha, fyfän vad ont det gjorde.. Ph, men allt gick bra iallafall. Jag har lite ont nu men jja, ska lägga mig och vila lite för att försöka få bort smärtan.

Idag ska jag inte göra så mycket, ska bara vara hemma och ta det lugnt. Ikväll är det ju Tyra & Bellas Show, ska nog ta och titta på det. Sen ska jag göra ett schema idag, för nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv.

Jag måste börja gymma igen, vad var det jag gjorde egentligen? Blev medlem för ett år och jag gymmade i tre-fyra dagar sen whups, där försvann suget! HAHA.. Det brukar ju hålla längre för alla andra, men för mig var det inget woho. Jaja, jag ska iallafall inte ge upp! Så det ska göras, nu ska jag försöka äta lite och sen väntar sängen. Fick ju ändå gå upp tidigt idag och jag har inte haft så roligt idag, så jag förtjänar lite extra sömn! (A)

Ha det great! Här är jag just nu.

Älskar ljuset som kommer in genom fönstret, gör mig till ett spöke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0